سوالات متداول
مرجوع کردن کالا
در صورتی که محصولات تحویل گرفته شده دارای مشکل باشد یا با عکس محصولات خریداری شده مغایر باشد یا اصلا خوشتان نیامده باشد، میتوانید با هماهنگی پشتیبانی، محصولات را برگردانید.
تا 48 ساعت بعد از تحویل گرفتن کالا، زمان برای مرجوع کردن دارید.
ارسال سفارشات
کد رهگیری پست به شماره موبایل شما پیامک میشود و از آدرس زیر میتوانید سفارشات خود را پیگیری کنید.
آدرس سایت اداره پست برای پیگیری سفارشات:
در صورت نیاز به فاکتور خرید میتوانید از پشتیبانی درخواست فاکتور خرید نمایید.
بستههای ارسالی توسط پست ارسال روز میشود. معمولا بین 3 تا 7 روز بعد بسته به دست شما میرسد.
در صورتی که سفارش شما ثبت شده ولی هنوز ارسال نشده باشد، میتوانید با برقراری تماس تلفنی با پشتیبانی وبسایت، آدرس سفارش خود را تغییر دهید.
ضروری است که تغییر آدرس سفارش با استفاده از تلفن همراه ثبت شده در وبسایت صورت گیرد و ممکن است ما نیز جهت تامین امنیت سفارشات مشتریان، در جهت تایید از شما سوالاتی بپرسیم.
حساب کاربری
- قسمت رمز عبور خود را فراموش کردم را انتخاب کنید.
- نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
- یک لینک برای ساختن گذرواژه جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
- روی لینک کلیک کنید و رمز عبور جدید انتخاب کنید.
راهنمای ثبت سفارش
به دلیل مشکل نیرو در شهرهای مختلف کشور امکان تسویه حساب درب منزل وجود ندارد.
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بله، عزیزان میتوانید در صورت امکان محصول مورد نظر را از طریق تماس با پشتیبانی یا واتس آپ ثبت سفارش کنید.
ثبت سفارش به صورت اینترنتی و پرداخت با درگاه اینترنتی امن زرین پال انجام میشود و در غیر اینصورت میتوان گزینه کارت به کارت را انتخاب نمود و عکس از فیش واریزی را از طریق واتس اپ به شماره پشتیبانی ارسال نمایید.