بهترین روشهای تمیز کردن بدلیجات استیل

تمیز کردن بدلیجات استیل

بدلیجات استیل مانند دستبند و انگشتر و گوشواره و حتی ساعت مچی به مرور زمان با نشستن عرق بدن و گرد و غبار کمی کدر شده و درخشندگی خود را از دست می دهند. در این مطلب بهترین روشهای تمیز کردن بدلیجات استیل را آموزش می دهیم. این روشها بسیار آسان و خانگی است و نگهداری این وسایل را برای شما آسان می کند.

سطح بدلیجات استیل ضد زنگ است و باید در معرض اکسیژن باشد وگرنه زنگ می زند. بعد از چند روز استفاده از این نوع بدلیجات بهتر است کمی هم به آنها رسیدگی کنیم تا طول عمر آنها بیشتر شده همچنین باعث زیبایی و درخشندگی بیشتر آنها شویم.

1- استفاده از آب و صابون

یکی از راههای آسان، استفاده از آب و صابون و شستن آن است. این کار باعث میشود نمک و و عرق و گرد و غبار از آن ها زدوده شده و علاوه بر درخشندگی، از زنگ زدن زود هنگام جلوگیری شود. برای این کار دو کاسه آب آماده کنید. سپس در یکی از آنها کمی مایع ظرفشویی بریزید. با قاشق به هم بزنید تا کاملا مخلوط شود. بعد بدلیجات استیل را در این آب انداخته و با دستمال و در صورت امکان با مسواک نرم آن را بشویید. سپس در کاسه ای که فقط آب دارد بیاندازید و تمیز بشویید. سپس کاملا آن را خشک کنید. برای این کار میتوانید از حوله یا سشوار استفاده کنید. حتما دوستان شما تعجب می کنند که این بدلیجات را چند سال قبل خریدید.

2- استفاده از جوش شیرین

روش دیگر استفاده از جوش شیرین و آب است. مقداری جوش شیرین و آب را با هم به نسبت ۱ به ۲ مخلوط کنید. مقدار آن بستگی به اندازه بدلیجات شما دارد. آب و جوش شیرین را مخلوط کنید تا خمیر شکل شود. خمیر را مانند خمیر دندان روی مسواک بمالید و روی بدلیجات بمالید. سعی کنید همه قسمتهای بدل خود را به خوبی با مسواک بمالید تا تمیز شود. سپس مانند روش قبل در کاسه آب یا زیر شیر آب بگیرید تا کاملا شسته شده و جوش شیرین روی آن نماند. سپی خشک کرده و استفاده کنید.

3- استفاده از خمیر دندان

در روش سوم به جای استفاده از جوش شیرین، راه ساده تری پیشنهاد میدهیم. استفاده از خمیر دندان! شاید تعجب کنید اما این روش هم برای تمیز کردن بدلیجات استیل کاربردی و راحت است. برای این کار مانند روش استفاده از جوش شیرین مراحل را انجام می دهیم.

این روشها را فقط با بدلیجات استیل استفاده کنید. استفاده در بدلیجات دیگر که آبکاری رادیوم دارند توصیه نمی شود.

شما چه روشهای دیگری برای تمیز کردن بدلیجات استیل خودتون انجام دادین که خوب بوده؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =