معروفترین شرکتهای سازنده بدلیجات چین

برندهای بدلیجات چینی

چین یکی از بزرگترین کشورهای سازنده بدلیجات در دنیاست. این صنعت مانند بسیاری از صنایع دیگر با وارد شدن چین باعث شده دیگر کشورها عرصه را خالی کنند و شرکتهای چینی رقیب جدی خارجی نداشته باشند.
در این کشور، شرکتهای بزرگی فعالیت میکنند. مصنوعات این شرکتها در ایران علاقه مندان بسیاری دارد.

لوگو xuping

شرکت شوپینگ Xuping

این شرکت را می توان بزرگترین شرکت در کشور چین به حساب آورد. این شرکت در تمامی بازارهای عمده فروشی کشور چین شعبه های بزرگی دارد. همچنین برای گسترش فعالیت های خود در بسیاری از کشورهای دنیا به خصوص قاره آسیا نمایندگی های مجاز دایر کرده است. شرکت شوپینگ انواع بدلیجات از قبیل دستبند، گردنبند، گوشواره، سرویس، پابند و انگشترهای زیبا تولید می کند. فلز پایه اجناس ساخته شده از جنس مس است. برای آبکاری از فلز رادیوم و طلا در عیارهای مختلف استفاده می شود. بیشتر بدلیجات تولیدی این شرکت برای خانم هاست. بدلیجات شوپینگ بسیار با کیفیت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. به همین دلیل توانسته طرفداران بسیاری را در کشور خودمان جذب کند.تم رنگ این شرکت زرد است.

شرکت وینویس

شرکت وینویس Viennois

این شرکت نیز از بزرگترین شرکتهای بدلیجات چینی است که سابقه زیادی در ساخت بدلیجات دارد. این شرکت در ساخت بدلیجات از اجناس با کیفیت استفاده می کند. طراحی های بدلیجات شرکت وینویس بسیار زیبا و چشم نواز و البته متفاوت هستند. انگشتر، گوشواره، نیم ست و گردنبند از مصنوعات این شرکت محسوب می شوند. طراحی چشم نواز و استفاده از سنگهای قیمتی از خصوصیات متمایز این شرکت است که باعث شده جایگاه خود را در بین مشتریان تثبیت کند. اخیرا این شرکت قابلیتی را به وبسایت خود اضافه کرده که میتوان بدلیجات مورد علاقه خود را به طور کاملا سفارشی درخواست داد.

شرکت نیوگالری

شرکت Neoglory

شرکت نئوگلوری یکی از بزرگترین و معروفترین شرکتهای چینی است که در بسیاری از بازارهای چین حضور دارد. این شرکت فروشگاه‌های بزرگی دارد که اجناس خود را به صورت عمده به بازرگانان عرضه می کنند. سبک اجناس و طراحی های این شرکت مانند شرکت وینویس است. از لحاظ قیمت اجناس شرکت نیوگالری متوسط به بالاست. بیشتر نگین های استفاده شده توسط طراحان این شرکت از نگین های بسیار زیبا و چشم نواز شرکت سواروفسکی است.

شرکت YSX

شرکت YSX که اخیرا وارد بازار بدلیجات چین شده، توانسته مشتریان خیلی زیادی را جذب کند. بیشتر مشتریان ایرانی با این برند تازه وارد آشنا هستند. در ایران کمتر فروشگاه بدلیجات است که اجناس این فروشگاه را نفروشد. شرکت YSX با هدف قرار دادن بازار ایران وخاورمیانه و تولید محصولاتی که در ایران طرفدار دارد، همچنین قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولات، توانسته جایگاه خوبی در این مدت کم در بازار ایران برای خود دست و پا کند. تم رنگ این شرکت بنفش است. بیشترین فروش این شرکت در محصولات پابند و آویز ساعت است.

شرکت JH

شرکت JH نیز یکی از قدیمی‌ترین شرکتهای تولید کننده بدلیجات در چین است که ایرانیان با اجناس این شرکت کاملا آشنایی دارند. این شرکت بدلیجات دستبند و انگشتر و گردنبند و پابند طلایی و رنگ ثابت خود را با ضمانت ۲ ساله وارد بازار می کند.

شرکت ZJ

این شرکت نیز به تازگی کار تولید و فروش بدلیجات طلایی رنگ ثابت را شروع کرده است، اما در همین مدت کم توانسته مشتریان خاورمیانه را به خوبی هدف قرار دهد و جایگاه خود را در این بازار پر رونق تثبیت کند. دلیل موفقیت این شرکت، به روز بودن و کیفیت بالای محصولات آن است. این شرکت کار خود را با تولید پابند و آویز ساعت و تمیمه شروع کرده و اخیرا با تولید گوشواره و نیم ست های قشنگ در حال پیشروی و توسعه است.

شما محصولات کدام یک از برندهای بالا را استفاده کرده اید؟ آیا از کیفیت آنها راضی هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =