جعبه جواهرات و جعبه بدلیجات بزرگ

750,000 تومان

جنس: چوب و روکش مخمل

قفل: دارد

رنگ بندی: دارد

سایز: بزرگ

طبقات: 2 طبقه

 







آشنایی با جعبه جواهرات مخملی بزرگ
وجود یک جعبه جواهرات چوبی با روکش مخمل یادآور زندگی کلاسیک و اشرافی است. جعبه‌های مخملی دکوراسیون خانه‌های بزرگ و تجملی ایرانی را نیز به خاطر شما می‌آورند. روکش مخمل این جعبه‌های کارآمد جواهرات امکان ساخت آنها را در رنگ‌های بسیار فراهم کرده است. همچنین به شما قدرت انتخاب بیشتری داده تا رنگ مورد علاقه خود را از بین رنگ‌های گوناگون آنها انتخاب و خریداری کنید.
با ما در بررسی ویژگی‌ها و ساختار جعبه جواهر چوبی دوطبقه با روکش مخمل همراه باشید.

ویژگی‌های جعبه جواهرات بزرگ مخملی
همان‌طور که از عنوان این جعبه پیدا است، بدنه جعبه جواهر مورد نظر ما از چوب تهیه شده است. البته روی بدنه چوبی این جعبه با روکشی از مخمل لطیف و زیبا پوشانده شده است. مخملی با رنگ‌های گوناگون که هریک زیباتر از دیگری هستند و سلیقه و نظر برخی از شما را تامین می‌کنند. تمام بخش‌های داخلی این جعبه نیز با همان مخمل رویه پوشانده شده‌اند. به‌این‌ترتیب در زمان باز شدن جعبه سطحی یکدست و زیبا در جلوی چشمان شما نمایان می‌شود.
درازا و پهنای جعبه جواهرات چوبی و مخملین ما 26 سانتی‌متر است. بلندی این جعبه مخملی نیز در 9 سانتی‌متر طراحی شده تا دو طبقه آن بر روی یکدیگر قرار گیرند. باز شدن درپوش این جعبه به شکل چمدانی است و قفلی زیبا درپوش آن را به بدنه جعبه وصل می‌کند. این قفل با کلید باز می‌شود و در صورتی که نیاز باشد، می‌توانید کلید آن را بردارید تا زیورهای شما به دست کودکانتان نیفتد.

بخش‌های مختلف باکس بدلیجات
جعبه جواهر دوطبقه چوبی فضای کافی برای ده‌ها قطعه از جواهرات یا زیورهای بدلی شما فراهم کرده است. طبقه بالای این جعبه از پنج بخش باریک و بلند تشکیل شده تا بتوانید ساعت، زنجیر، و وسایل بسیار دیگری را در آنها قرار دهید. یک بخش مربعی که جای مناسبی برای گذاشتن پلاک، دست‌بند و قطعه‌های دیگر زیورهای شما است. بخش‌های کوچکی که هریک پذیرای یک گردن‌بند، پلاک، گوشواره یا دست‌بند هستند. بخشی اختصاصی هم برای انگشتر تهیه شده تا مانند قاب یک طلافروشی جایگاه قرارگیری انگشترهای شما باشد.
طبقه رویی را که بردارید و کنار بگذارید، طبقه زیرین جعبه جواهرات مخملی شما نمایان می‌شود. طبقه‌ای با 9 بخش مربعی‌شکل که می‌تواند جای مناسبی برای النگوها، دست‌بندها، ساعت‌ها و دیگر زیورآلات شما باشد. البته طراحان این جعبه به پشت درپوش جعبه هم گیره‌هایی نصب کرده‌اند تا شما بتوانید زنجیر، دست‌بند و گردن‌بند خود را به آنها آویزان کنید. جیب زیر این گیره‌ها هم امکان قرار دادن قطعه‌های کوچک جواهر یا آویزان کردن گوشواره‌ها را برایتان فراهم کرده است.

رنگ‌های باکس جواهر مخلی 
این جعبه جواهرات چوبی در چند رنگ متفاوت ساخته شده‌ که هریک زیباتر از دیگری هستند و به شما قدرت انتخاب زیادی می‌دهند:
* جعبه جواهر صورتی
صورتی چرک رنگ یکی از این جعبه‌های جواهر مخملی است. رنگی مات و زیبا که مورد علاقه هر خانمی است. اگر دوست دارید این جعبه را در روز ولنتاین به محبوب خود هدیه بدهید، بهترین رنگ را انتخاب کرده‌اید.
* جعبه جواهر قرمز
مخمل قرمز یادآور زندگی اشرافی دوران کلاسیک ایران و اروپا است. یک جعبه جواهر قرمزرنگ خانه‌های اشرافی و قدیمی ایرانی را به خاطر شما می‌آورد. خانه‌هایی با پنجره‌های رنگی که نور خورشید را در صدها رنگ در فضای خانه بازتاب می‌دهند.
* جعبه جواهر آبی
آبی روشن رنگ دیگری برای این جعبه جواهرات زیبا است. جعبه آبی با رنگی لوکس و تجملاتی که خاص و زیبا است و بسیاری از خانم‌ها و آقایان عاشق آن هستند.
* جعبه جواهر بنفش
جعبه جواهر بنفش لوکس و تشریفاتی بودن را به نمایش می‌گذارد. اگر رنگ بنفش با دکوراسیون یاسی یا بنفش اتاق شما هماهنگی دارد، در خرید آن تردید نکنید.
* جعبه جواهر سورمه‌ای
سورمه‌ای رنگی شیک و باکلاس است و هرگز نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. اگر رنگ سورمه‌ای مورد علاقه شما است، در خریدن این جعبه شیک و زیبا تردید نکنید. اگر هم قصد شما هدیه دادن این جعبه جواهر است، پس رنگی شیک و لوکس را انتخاب کرده‌اید. رنگ سورمه‌ای برای آقایانی که از طلا، نقره یا بدلیجات استفاده می‌کنند هم بسیار مناسب است.
* جعبه جواهر مشکی
وجود یک جعبه مشکی جواهر بر روی میز شما دکوراسیون اتاقتان را زیباتر و چشمگیرتر می‌کند. رنگ مشکی سن و جنس نمی‌شناسد و انتخاب بسیاری از خانم‌ها و آقایان است.

برتری‌های جعبه جواهرات مخملی دوطبقه
بد نیست چند برتری خرید جعبه جواهر چوبی دوطبقه را هم بدانید:
• جعبه‌های چوبی فضایی ثابت برای نگهداری زیورآلات شما مهیا می‌کنند. این جعبه‌ها مناسب نگهداری در جای ثابتی مانند خانه هستند.
• رویه مخملین این جعبه‌های چوبی به‌رنگ‌های مختلفی است که هریک زیباتر از دیگری است.
• جعبه دوطبقه چوبی فضای زیادی برای نگهداری ده‌ها قطعه طلا، جواهر یا زیورهای بدلی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.
• النگوها و ساعت‌های شما هم با وجود این جعبه بزرگ و کارآمد جایی برای قرار گرفتن پیدا می‌کنند.
• قفل و کلید جعبه جواهر چوبی امکان دور نگه داشتن وسایل داخل آن را از دسترس کودکان برایتان فراهم می‌کند. در صورت کج شدن و افتادن اتفاقی جعبه نیز زیورهای شما از آن به بیرون نمی‌ریزد.
خرید جعبه جواهر 
شاید شما خانمی هستید و نیاز به یک جعبه برای نگهداری جواهرات و زیورهای بدلی خود دارید. در این صورت، این جعبه چوبی بزرگ و دوطبقه همه زیورآلات شما را جمع‌وجور می‌کند. شاید هم خانم یا آقایی هستید که می‌خواهید برای دوست، همسر یا عزیز دیگری هدیه‌ای ارزشمند تهیه کنید. در این صورت هم خرید یک جعبه جواهر زیبا، کارآمد و باکلاس چوبی با روکش مخمل بهترین انتخاب به شمار می‌رود.
سخن پایانی
جعبه جواهر تنها مخصوص طلا و جواهر نیست. هرگونه زیورآلاتی که شما استفاده می‌کنید، نیاز به جعبه جواهر دارند. نقش مهم جعبه جواهرات نظم‌دهی به زیورآلات شما و حفاظت از آنها است. این جعبه‌ها فضایی برای نگهداری طلا، جواهر و بدلیجات شما فراهم می‌کنند تا آنها را از خرابی و درهم‌پیچیدگی نجات پیدا دهند. جعبه‌های جواهر زیورهای شما را از گردوغبار هم دور نگه می‌دارند تا در زمان استفاده همواره درخشنده و زیبا باشند.

رنگ

آبی, بنفش, سبز, سورمه ای, صورتی چرک, قرمز, مشکی

1 دیدگاه برای جعبه جواهرات و جعبه بدلیجات بزرگ

  1. زهرا

    خیلی خوشگل و کاربردی هستش ، از برخورد عالی فروشنده محترم تشکر ویژه دارم

دیدگاه خود را بنویسید

سیزده − هفت =