جعبه جواهرات و بدلیجات چرمی مستطیل B06

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 420,000 تومان است.

  • سایز 11 در 16 و ارتفاع 5 سانت
  • کیفیت چرم عالی
  • تقریبا دو طبقه
  • دارای قسمت مخصوص گوشواره میخی و گردنبند و …




آشنایی با جعبه جواهرات و بدلیجات چرمی مستطیل B06
هیچ خانه‌ای نیست که خانمی در آن زندگی کند و نیاز به یک جعبه جواهرات نداشته باشد. جعبه‌های جواهرات بهترین وسیله برای نگهداری انواع زیورهایی است که خانم‌ها، و برخی آقایان استفاده می‌کنند. جعبه‌ای با فضا‌های ویژه برای نگهداری انگشتر، گردن‌بند، گوشواره و النگو که به همه زیورآلات شما نظم می‌بخشد. جعبه‌های زیبا و کارآمد که با زیبایی منحصربه‌فرد خود میز آرایش شما را نیز زیباتر می‌کنند. بهره بردن از جعبه‌های جواهر زیورآلات اصل یا بدلی شما را محافظت می‌کند و از گره خوردن زنجیرها و شکستن آنها جلوگیری می‌کند. با ما در نگاهی به جعبه جواهر همراه باشید.

ویژگی‌های باکس جواهرات
جعبه جواهر مستطیل‌شکلی که به شما معرفی می‌کنیم، باکسی زیبا با اندازه متوسط است که جای زیادی برای نگهداری جواهرات اصل یا بدلی شما دارد. این باکس تقریبا از دو طبقه تشکیل شده است. البته یک طبقه آن جایگاه ویژه نگهداری گوشواره‌های میخی است. درپوش این جعبه با دکمه‌ای ساده و شیک بسته می‌شود.
در زمان باز شدن جعبه نیز درپوش آن کاملا به عقب می‌رود تا شما همه بخش‌های داخل باکس را ببینید. به‌این‌ترتیب، انتخاب بهترین قطعه از میان جواهرات برایتان آسان می‌شود. طول و عرض این باکس بدلیجات 16 در 11 سانتی‌متر، و 5 سانتی‌متر نیز ارتفاع آن است.

بخش‌های مختلف جعبه 
بخش‌بندی داخل این جعبه جواهر فضای خوبی برای گذاشتن 12 انگشتر شما فراهم کرده است. باکس‌های کناری آن نیز بهترین جا برای قرار دادن گوشواره، النگو و دست‌بندهای شما هستند. البته فضای پشت درپوش این باکس نیز برای قرار دادن زنجیرهای گردن‌بند و دست‌بند شما طراحی شده تا آنها در هم گره نخورند. جیب کوچک زیر گیره‌های نگهداری زنجیرها نیز جایگاه خوبی برای قرارگیری آویزها و قطعه‌های کوچک جواهر شما است.
طراحان این جعبه زیبا گوشواره‌های میخی شما را نیز فراموش نکرده‌اند. با قرار دادن یک طبقه که به‌راحتی قابل برداشته‌ شدن است، فضای خوبی برای گوشواره‌های میخی شما پدید آمده است.

جنس باکس بدلیجات
جنس جعبه جواهر مستطیل‌شکل ما از بهترین نوع چرم مصنوعی است. آستر داخلی آن نیز از پارچه لطیف، شیک و بادوام مخصوص جعبه‌های جواهر است. این پارچه روی همه قسمت‌‌های داخل باکس را پوشانده و فضایی فراهم کرده تا نگین‌های جواهرات شما در تماس با آن دچار خط و خراش نشوند.

رنگ جعبه جواهرات B06
جعبه نگهداری جواهرات و بدلیجات B06 در دو رنگ به شما تقدیم می‌شود:
* جعبه صورتی
جعبه جواهر صورتی‌رنگ مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است. رنگ صورتی بیانگر محبت و مهربانی است و هدیه دادن آن گویای عشق و محبت شما است. البته اگر قصد خرید برای خودتان را هم دارد، چه کسی بهتر از شما لایق دوست داشتن است؟ با خرید این جعبه جواهرات زیبا هدیه‌ای به خودتان بدهید که شایسته محبت هستید. اگر هم در فکر هدیه دادن به همسر، عشق زندگی و دوست عزیزی هستید، چه انتخابی بهتر از این که تاکنون به فکر بسیاری از افراد نرسیده است.
* جعبه مشکی
اگر شما یا عزیزتان دوستدار تجمل و شکوه هستید، جعبه جواهر و بدلیجات مشکی مناسب شما است. باکسی شیک و باکلاس که هرجایی قرار گیرد، جلوه آن را بیشتر می‌کند.

کاربرد باکس جواهرات
کاربرد جعبه‌های جواهرات مشخص است. هر زیور اصل و بدلی که دارید را می‌توانید در جایگاه‌های مخصوص این جعبه‌ها بچینید و به آنها نظم دهید. اما این جعبه‌ها یک کاربرد خاص و ویژه دیگر هم دارند. باکس‌های جواهرات یکی از بهترین هدیه‌ها برای عزیزان شما به شمار می‌روند. پس اگر به مناسبت روز مادر، روز عشق، روز تولد یک عزیز و یا به‌ مناسبت سالگرد ازدواجتان در فکر تهیه هدیه‌ای برای یک خانم هستند، انتخاب خود را کرده‌اید. یکی از جعبه‌های جواهر را با رنگ و اندازه مناسب انتخاب کنید و آن را سفارش دهید.

اهمیت داشتن جعبه جواهرات
به‌دلایل گوناگونی بهتر است هر خانه و خانواده‌ای جعبه‌ای برای نگهداری جواهرات یا بدلیجات خود داشته باشد:
• سنگ‌هایی مانند الماس، زمرد، یاقوت و حتی سنگ‌های مصنوعی روی جواهرات و بدلیجات شما نیاز به مراقبت دارند. با داشتن یک جعبه مخصوص برای نگهداری جواهرات این سنگ‌ها را از آسیب و خراش محفوظ نگه می‌دارید.
• خانم‌ها و آقایانی که از گردن‌بند و زنجیر استفاده می‌کنند، همواره با مشکلی روبه‌رو هستند و آن گره خوردن زنجیرها است. این مشکل باعث خرابی و آسیب به زنجیرهای شما هم می‌شود. با قرار دادن زنجیرها در جای مخصوص خود در جعبه‌های جواهرات، آنها را از گره خوردن و آسیب محافظت می‌کنید.
• سامان‌دهی نگهداری زیورآلات تنها با داشتن یک جعبه جواهر عملی می‌شود.
• در زمان سفر یا اسباب‌کشی، جعبه جواهر جایگاه مطمئنی برای زیورهای شما است و از خرابی و گم شدن آنها جلوگیری می‌کند.
• داشتن یک جعبه جواهر سفرهای شما را هم آسان‌تر می‌کند تا آنها را با خود ببرید و در مهمانی‌ها استفاده کنید.
• وجود یک جعبه لوکس و زیبای جواهرات بر روی میز آرایش شما، فضای اتاق خواب شما را هم زیباتر می‌کند.

خرید جعبه جواهر
انواع جعبه‌های جواهر را در سایت ما ببینید و جعبه‌ای که بیشتر مطابق با نیازهای شما است را خریداری کنید. اگر نیاز به فضایی برای نگهداری بیش از ده انگشتر، 20 گوشواره میخی، تعدادی النگو، دست‌بند و گردن‌بندهای متعدد دارید، جعبه جواهر چرمی B06 انتخاب خوبی برای شما است. رنگ‌های صورتی و مشکی آن نیز قدرت انتخاب به شما می‌دهد.
البته شاید نیاز به جعبه جواهر کوچک مسافرتی دارید، که در آن صورت می‌توانید نمونه دلخواه خود را انتخاب کنید. شاید هم جعبه‌ای بزرگ‌تر با جای بیشتری برای نگهداری زیورآلات مورد نظر شما باشد. در این صورت، باز هم می‌توانید نمونه‌های مورد نظر خود را از سایت ما انتخاب و خریداری کنید.

سخن پایانی
وجود یک جعبه جواهرات در هر خانه به زیورآلات افراد آن خانواده نظم می‌بخشد. زیورهایی که برخی از آنها دارای ظرافت بسیاری هستند و باید با دقت نگهداری شوند. خوشبختانه استفاده از این جعبه‌ها هنوز خیلی گسترده نشده و بسیاری از خانم‌ها نیاز به آن دارند. پس اگر دوست دارید با خرید این جعبه هدیه‌ای ارزشمند به همسر، دوست یا محبوب خود بدهید، درنگ نکنید و آن را سفارش دهید. اگر هم دوست دارید به جواهرات و بدلیجات خود نظم ببخشید که فرصت خوبی برای خریداری آن برایتان مهیا شده است. این جعبه جواهر زیبا را سفارش دهید و از داشتن آن لذت ببرید.

رنگ

صورتی, مشکی

1 دیدگاه برای جعبه جواهرات و بدلیجات چرمی مستطیل B06

  1. بهار نادری (خریدار محصول)

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × 1 =