جعبه جواهرات چرمی B04

قیمت اصلی 690,000 تومان بود.قیمت فعلی 590,000 تومان است.

  • جعبه دو طبقه
  • جنس چرمی مرغوب
  • سایز 24 * 17 * 9
  • رنگ صورتی و سفید و مشکی
  • دارای قفل و کلید
  • در بسته بندی کارتن
  • کیفیت عالی تو عکس مشخصه

آشنایی با جعبه جواهرات دوطبقه چرمی
جعبه جواهرات وسیله‌ای کاربردی برای نگهداری زیورآلاتی از جنس طلا، نقره و بدلیجات است. البته اگر جعبه جواهر شما کمی بزرگ‌تر هم باشد، می‌توانید ساعت‌های شیک و گران‌قیمت خود را نیز در آن نگهداری کنید. بهره بردن از جعبه‌های نگهداری طلا و جواهر زیورآلات شما را از درهم‌ریختگی و بی‌نظمی نجات می‌دهد.
این جعبه‌های مفید و کاربردی نقش محافظت‌کننده از زیورهای قیمتی و بدلیجات شما را هم به عهده دارند. اگر جعبه جواهر شما دارای قفل و کلید هم باشد که بهتر است. به‌این‌ترتیب، زیورهای شما را از دسترس کودکان و کسانی که سر میز آرایش شما می‌روند هم دور نگه می‌دارد. با ما همراه باشید تا نگاهی به جعبه جواهر چرمی و شیک دوطبقه داشته باشیم و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

ویژگی‌های جعبه دوطبقه
انواع جعبه جواهر در جنس‌ها و اندازه‌های گوناگون طراحی و ساخته شده‌اند که شما نسبت به نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را تهیه کنید. برخی از این جعبه‌ها هم دوطبقه هستند و فضای زیادی برای نگهداری زیورها و ساعت‌های شیک شما فراهم کرده‌اند. جعبه جواهر دوطبقه چرمی یکی از همین جعبه‌های جواهر شیک وارداتی است. جعبه جادار و بزرگی که فضایی مناسب برای همه انگشترها، گردن‌بندها، دست‌بندها و گوشواره‌های شما فراهم کرده است.
جعبه‌های جواهر کوچک جای زیادی برای نگهداری النگو، گل‌سینه و ساعت‌های شما ندارند. اما این جعبه جواهرات دوطبقه فضای زیادی برای آنها هم فراهم کرده است. به‌این‌ترتیب، گل‌های سینه و ساعت‌های شما هم با وجود این جعبه جایگاه ویژه خود را پیدا می‌کنند.
درازا و پهنای این جعبه جواهر 24 در 17 سانتی‌متر است. ارتفاع جعبه نیز در 9 سانتی‌متر طراحی شده تا بتواند دو طبقه را در خود جای دهد. باز شدن درپوش این جعبۀ زیبا حالت چمدانی دارد و قفلی که بر روی آن نصب شده کمک می‌کند تا زیورهای شما دور از دسترس بچه‌ها قرار گیرند.

بخش‌های مختلف جعبه بدلیجات
با باز کردن درپوش این جعبه جواهر چمدانی فضای طبقه بالای آن در دیدرس شما قرار می‌گیرد. فضایی که به بخش‌های مختلف تقسیم شده است. فضای بزرگی که جایگاه قرار دادن ساعت‌ها یا وسایل زینتی بزرگ‌تر شما است. شش بخش کوچک‌تر که انواع زیورها مانند گوشواره، انگشتر و دست‌بندهای خود را در آن قرار می‌دهید. بخش دیگری هم برای انگشترهای شما طراحی‌شده تا بتوانید 16 انگشتر خود را در آن جای دهید.
فضای پشت درپوش چمدانی این جعبه جواهرات هم به حال خود رها نشده و جایگاهی برای آویزان کردن زنجیرها و گردن‌بندهای شما فراهم کرده است. جیب چمدانی زیر آن هم قطعه‌های کوچک زیورآلات شما را نگهداری می‌کند و از آویز گردن‌بندهای شما محافظت می‌کند. اگر هم دوست داشته باشید، می‌توانید گوشواره‌های خود را به آن آویزان کنید.
باکس رویی این جعبه را که بردارید به طبقه زیرین آن دسترسی پیدا می‌کنید. جایگاهی با شش بخش بزرگ برای النگوها، ساعت‌های شیک و دست‌بندهای شما تا به‌خوبی از آنها محافظت کند.

جنس باکس بدلیجات دوطبقه
چرم مصنوعی شیک و ارزشمندی سطح روی این جعبه جواهر دوطبقه را پوشانده است. البته پوشش داخلی این جعبه از آستری شیک، نرم و مخصوص جواهرات تهیه شده تا زیورآلات اصل و بدلی شما را به‌خوبی محافظت کند. این آستری نرم و زیبا روی همه بخش‌های داخلی جعبه را پوشانده و آن را شیک و منحصربه‌فرد ساخته است.

رنگ جعبه جواهر و بدلیجات دوطبقه چرمی
چند رنگ مختلف از جعبه جواهر دوطبقه چرمی در دسترس شما است که نسبت به سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید:
* جعبه جواهر سفید
چرم سفید شیک و تجملی روی این جعبه جواهر را پوشانده است. رنگی که با هر دکوراسیون و هر فضایی جور در می‌آید. اگر قصد شما از تهیه این جعبه جواهر هدیه دادن آن است، رنگ سفید انتخاب خوبی است. به‌ویژه اگر به‌صورت دقیق نمی‌دانید چه رنگی مورد علاقه فرد مورد نظر شما است.
* جعبه جواهر صورتی
رنگ صورتی مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است. با وجود جعبه جواهراتی به‌رنگ صورتی، فضای اتاق شما هم زیباتر می‌شود. البته اگر قصد شما از خرید این جعبه قرار دادن آن روی میز است، بهتر است از هماهنگی رنگ صورتی با دکوراسیون اتاق خود مطمئن شوید.
* جعبه جواهر مشکی
اگر دوست دارید جعبه‌ای بسیار شیک داشته باشید، رنگ مشکی این جعبه جواهر چرمی را انتخاب کنید. رنگی که خاص و گویای تجمل و ثروت است. ویژگی برتر رنگ مشکی در این است که با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. پس اگر قصد شما هدیه دادن این جعبه جواهر است، رنگ مشکی آن هم می‌تواند انتخابی برتر به شمار ‌رود.

فایده خرید جعبه بدلیجات دوطبقه
• نخستین برتری خرید جعبه جواهر دوطبقه فراهم کردن فضای زیادی برای زیورآلات خودتان یا کسانی است که قصد هدیه دادن به آنها را دارید.
• دومین برتری دوطبقه بودن جعبه جواهر آن است که فضای زیادی بر روی میز آرایش شما اشغال نمی‌کند.
• سومین برتری دوطبقه بودن این جعبه هم به جابه‌جایی آن ارتباط دارد. شما می‌توانید این جعبه نه‌چندان بزرگ را در ساک و چمدان خود بگذارید و با خود به سفر ببرید.
• چهارمین برتری این جعبه در چرمی بودن پوشش آن است که جابه‌جایی آن را برایتان آسان‌تر کرده است.
• به‌عنوان پنجمین برتری خرید این جعبه جواهرات دوطبقه نیز باید به قفل و کلید‌دار بودن آن اشاره کنیم. قفل‌دار بودن جعبه جواهر دوطبقه باعث می‌شود تا در زمان بردن و آوردن یا افتادن آن درپوش جعبه به‌صورت ناخواسته باز نشود. همچنین زیورهای داخل آن در دسترس کسانی نباشد که به محل قرارگیری جعبه رفت‌وآمد دارند.

سخن پایانی
در اینکه جعبه جواهر جایگاه مناسبی برای نگهداری زیورهای شما است، تردیدی نیست. جعبه‌های قفل‌دار هم زیورآلات شما را از دسترس کودکان و کسانی که به اتاق شما رفت‌وآمد دارند، دور نگه می‌دارد. اما این جعبه‌ها در صورت نیاز باید در گاوصندوق‌ها و مکان‌های امن نگهداری شوند. البته اگر شما این جعبه جواهر را برای نگهداری زیورهای بدلی خود استفاده می‌کنید، بودن آنها در فضای خانه مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما اگر از آنها برای نگهداری جواهرات قیمتی خود بهره می‌برید، باید آنها را در مکانی امن یا در گاوصندوق قرار دهید.

رنگ

سفید, صورتی, مشکی

4 دیدگاه برای جعبه جواهرات چرمی B04

  1. Nikjoo

    سلام، نسبت به قیمت، کیفیتش فوق العاده بود و از عکسش هم زیباتر بود، خیلی ممنون 🤍🙏🏻

  2. کاملیا جعفری نسب (خریدار محصول)

    بهترین جعبه جواهری بود که خریدم.کیفیت عالییییییییی. قیمت جعبه نسبت به خیلی ها که قیمت میگرفتم فوق العاده مناسب بود و نسبت به سایت های دیگر میتونم بگم قیمت فوق العاده مناسبی داشت. بسته بندی ارسال عالی. و به جرات میتونم بگم از خرید این جعبه راضی ام .و از سایت دودومم کمال تشکر دارم🤩😍

  3. مژده محمددوست (خریدار محصول)

    من برای هدیه دادن خریداری کردم
    فوق العاده شکیل و قابل بود 🤩
    کاملا شبیه تصاویر و کیفیت جنس داخل و بدنه هم عالی و رضایت بخش بود .
    قیمت هم به نسبت بقیه سایت ها مقرون بصرفه تر بود.
    ممنون بابت فروشگاه خوبتون 🌱

  4. زینب اطفیلی (خریدار محصول)

    مرتبو جادار و قشنگه 👌 و با قیمت مناسب نسبت ب جاهای دیگه

دیدگاه خود را بنویسید

هجده + 15 =