جعبه جواهرات و بدلیجات چرمی کوچک مسافرتی B05

قیمت اصلی 239,000 تومان بود.قیمت فعلی 199,000 تومان است.

  • طول و عرض تقریبا 10 سانت
  • ارتفاع جعبه حدودا 5 سانت
  • جنس چرم مصنوعی مرغوب
  • بسته شدن به وسیله زیپ


آشنایی با جعبه جواهرات کوچک مسافرتی
شاید شما هم هروقت نیاز به قطعه‌ای از زیورآلاتتان دارید، باید قوطی‌ها و جعبه‌های مختلف را زیرورو کنید و به دنبال آنها بگردید. یا زمانی که به یک سفر کوتاه یا بلند می‌روید، نمی‌دانید آنها را کجا بگذارید که هم آسیب نبینند و هم جای آنها برای شما مشخص باشد. با داشتن یک جعبه جواهرات کوچک مسافرتی مشکل شما حل می‌شود. شما می‌توانید جواهرات یا زیورهای بدلی خود را به آسانی با خود به سفر ببرید و در زمانی که نیاز است از آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید این باکس زیبا را بر روی میز آرایش خود قرار دهید و در خانه خودتان هم از آن بهره‌مند شوید. با ما در نگاهی به این باکس‌های وارداتی و کوچک جواهرات همراه باشید.

ویژگی‌های باکس جواهرات مسافرتی
جعبه کوچک جواهراتی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، باکس کوچکی است که در کیف دستی شما هم جا می‌گیرد. یک جعبه کوچک زیبا با پوششی از چرم صنعتی در رنگ‌های مختلف که می‌توانید روی میز آرایش خودتان هم قرار دهید. طول و عرض این باکس جواهرات مسافرتی 10 در 10 سانتی‌متر، و بلندی آن 5 سانتی‌متر است. درپوش جعبه با زیپی سراسری دورتادور باکس را فراگرفته تا در زمان باز کردن زیپ، درپوش جعبه به آسانی بالا رود و همه وسایل داخل آن در معرض دید شما قرار گیرد.

بخش‌های مختلف جعبه جواهر کوچک
داخل این جعبه جواهرات مسافرتی به پنج بخش مختلف تقسیم‌بندی شده و در هرکدام از این بخش‌ها می‌توانید قطعه‌هایی از جواهرات یا بدلیجات خود را قرار دهید. چهار بخش باکس‌مانند که مناسب گذاشتن النگو، دستبند، زنجیر، پلاک و جواهرات دیگر است. اما طراحان این جعبه جواهر مسافرتی فراموش نکرده‌اند تا بخشی را برای قرار دادن انگشترهای شما هم در نظر بگیرند. بخش کناری برای نگهداری شش انگشتر شما طراحی شده تا همچون قاب طلافروشی‌ها محل نگهداری مناسبی برای انگشترهای شما باشد.
پشت درپوش این باکس هم برای قرار دادن زنجیر، گردن‌بند یا دستبندهای شما طراحی شده تا آنها را بدون نگرانی از گره خوردن آویزان کنید. جیبی همچون جیب چمدان‌ها هم در زیر آویز زنجیرها طراحی شده تا ادامه زنجیر، آویز آن یا قطعه‌های کوچک جواهراتتان را در داخل آن قرار دهید. جالب است که شما می‌توانید تعداد زیادی انگشتر، دست‌بند، النگو و گردن‌بند خود را بدون نگرانی از شکستن و آسیب دیدن در این جعبه کوچک جواهر بگذارید.

جنس جعبه بدلیجات مسافرتی
همان‌طور که اشاره کردیم، جنس این جعبه کوچک مسافرتی از چرم صنعتی، با کیفیتی عالی است. چرم بودن این باکس جواهرات تمیز کردن آن را هم برای شما آسان می‌کند. کافی است دستمالی نم‌دار بر روی آن بکشید تا غبار روی آن تمیز شود. جنس لایه داخلی این باکس زیبا از پارچه‌های لطیف مخصوص جعبه‌های جواهرات است. پارچه‌ای که روی همه بخش‌های داخلی این باکس را پوشانده و آن را شیک‌تر و تجملی‌تر ساخته است. این پارچه نرم جلوی آسیب و خراش افتادن روی جواهرات شما را هم می‌گیرد.

رنگ جعبه جواهر چرمی 
رنگ‌های مختلف این جعبه زیبای جواهرات هم به شما امکان انتخاب می‌دهد تا جعبه‌ای را خریداری کنید که رنگ آن را دوست دارید. البته پیش از تصمیم‌گیری بهتر است با رنگ‌های این جعبه‌ها هم آشنا شوید:
* جعبه جواهر سفید
رنگ سفید این باکس جواهرات که شاید مورد علاقه شما هم باشد، با هر دکوراسیونی جور درمی‌آید. پس فرقی نمی‌کند، دکوراسیون اتاق خواب شما چه رنگی باشد. با خیال راحت می‌توانید آن را روی میز آرایش خود قرار دهید و در زمان نیاز از آن استفاده کنید.
* جعبه جواهر صورتی
زیبایی جعبه جواهر کوچک و صورتی‌رنگ ما را نمی‌توانید نادیده بگیرید. رنگ صورتی مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است. جعبه‌ای با رنگی شاد و آرام که در خانه و در سفر در کنار شما است.
* جعبه جواهر سورمه‌ای
جعبه جواهر کوچک و سورمه‌ای ما مناسب شما یا هرکسی است که دوستدار شکوه و تجمل است. رنگی باکلاس و جدی که مورد علاقه ثروتمندان و شیک‌پوشان است.
* جعبه جواهر مشکی
رنگ مشکی این جعبه جواهر هم مناسب شما است که دوست دارید شیک و تجملاتی باشید. جعبه‌ای زیبا، شیک و بی‌نظیر که در سفر و در خانه کنار شما است. جعبه‌ای کوچک که به زیورهای شما نظم می‌بخشد و آنها را سامان‌دهی می‌کند.

فواید داشتن جعبه جواهرات
فرقی نمی‌کند باکس جواهرات شما کوچک یا بزرگ باشد. داشتن این جعبه‌ها برتری‌های زیادی برای شما دارد:
• با داشتن یک جعبه نگهداری جواهرات همه زیورهای شما در یک جا قرار می‌گیرند و دیگر نیاز نیست به دنبال آنها بگردید.
• باکس کوچک مسافرتی جواهرات بهترین وسیله برای همراه بردن جواهرات و زیورهای بدلی شما در سفر و مهمانی‌ها است.
• قرارگیری درست و اصولی از گره خوردن و شکستن زنجیرهای گردن‌بند و دست‌بند شما جلوگیری می‌کند. در واقع، باکس جواهرات شما سلامت زیورهای شما را هم حفظ می‌کند.
• وجود یک باکس جواهرات زیورهای شما را از معرض گردوخاک دور نگه می‌دارد. به‌این‌ترتیب، زیورآلات شما در کوتاه‌مدت دچار تیرگی و از دست دادن درخشندگی نمی‌شوند.
• نگین‌های جواهرات شما با قرارگیری در این جعبه‌ها به یکدیگر سائیده نمی‌شوند و روی آنها خط نمی‌افتد.
• با قرار گرفتن همه زیورهای شما در مقابل دیدگانتان، انتخاب یکی از آنها برای استفاده آسان‌تر می‌شود.
• به امانت سپردن جواهرات شما در سفر، به هتل محل اقامت شما هم با داشتن این جعبه‌ها آسان‌تر می‌شود.

هدیه دادن جعبه جواهرات
بسیاری از افراد در زمان گرفتن هدیه برای دیگران، دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند چه کادویی برای دوست یا عزیزشان بگیرند. این باکس‌های کوچک جواهرات هدیه‌های زیبا و ارزشمندی برای عزیزان شما به شمار می‌روند. خوشبتانه جعبه نگهداری جواهر وسیله‌ای نیست که همه افراد داشته باشند. به همین دلیل، شما می‌توانید آنها را با خیال راحت برای خانمی که همسر، دوست، مادر یا عشق شما است، هدیه بگیرید.

سخن پایانی
داشتن یک جعبه جواهرات کوچک همه‌جا به کار شما می‌آید. اگر قصد سفر داشته باشید که جواهرات خود را با نظم در آن می‌چینید و همراه خود می‌برید. اگر هم در خانه باشید که زیورهای خود را از درهم‌ریختگی و آشفتگی نجات می‌دهید. خوبی دیگر این باکس‌های مسافرتی آن است که در زمان اقامت در هتل، می‌توانید آن را در جعبه امانت هتل بگذارید و با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازید.

رنگ

طلایی, سفید, سورمه ای, صورتی, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه جواهرات و بدلیجات چرمی کوچک مسافرتی B05”

11 + شش =